Najczęściej zadawane pytania


1. Do kogo skierowana jest oferta Vinori?

Oferta firmy Vinori skierowana jest do pełnoletnich klientów detalicznych oraz podmiotów gospodarczych (w tym do gastronomii).

Zamówienia za pośrednictwem www.vinori.pl/katalogproduktow składać mogą klienci detaliczni oraz podmioty gospodarcze nabywających towar na własne potrzeby bez przeznaczenia do dalszej odsprzedaży.

W pozostałych przypadkach wymagany jest bezpośredni kontakt z firmą: 500-117-734 lub email: vinori@vinori.pl

2. Jak mogę zakupić wino w Vinori?

W Vinori możesz dokonać zakupu na kilka sposobów:

- Klikając w wybrany produkt w zakładce katalog produktów, dołączając go do koszyka i wysyłając zamówienie. W ciągu 24 h kontaktuje się z Tobą pracownik obsługi klienta w celu weryfikacji zamówienia i sfinalizowania sprzedaży;

- Kontaktując się bezpośrednio z regionalnym doradcą do spraw win. Pełna lista tutaj: https://vinori.pl/kontakt/

- Kontaktując się z pracownikiem obsługi klienta, który zwrotnie wskaże odpowiedniego doradcę do spraw win: biuro@vinori.pl

3. Jaki jest koszt transportu?

Koszt transportu jest uzależniony od wartości zamówionego towaru:

- zamówienie w kwocie do 249,00 zł -  koszt 40,00 zł;

- zamówienie w przedziale kwotowym: 250,00 zł - 1199,00 zł - koszt 20,00 zł;

- zamówienie w kwocie powyżej 1200,00 zł – koszt 1,00 zł.

4. Jak jest realizowana dostawa?

Zamówiony towar jest dostarczany pod wskazany przez Klienta adres za pośrednictwem firm kurierskich: DHL, UPS i Pocztex.

Klient ma również możliwość odebrania zamówienia osobiście w punkcie sprzedaży w Gruszczynie, ul. Kolejowa 23a (gmina Swarzędz) po uprzednim, telefonicznym, ustaleniu terminu odbioru paczki z naszej siedziby.

5. Jaki jest czas realizacji dostawy?

Dostawa zamówionego towaru realizowana jest w terminie od 2 do 10 dni liczonych od dnia, w którym pracownik obsługi klienta potwierdzi przyjęcie zamówienia. Klient ma prawo wskazać dogodny dla niego termin realizacji zamówienia oraz miejsce dostawy, z uwzględnieniem zasad realizacji zamówień obowiązujących w firmie Vinori.

6. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Klient dokonujący zakupu, ma możliwość wyboru następujących form płatności:

- Gotówka (pobranie) w momencie odbioru przesyłki od kuriera firmy kurierskiej dostarczającej przesyłkę;

- Karta – w siedzibie firmy oraz u kuriera firmy DHL (jeżeli kurier jest wyposażony w terminal płatniczy, o co należy zapytać w trakcie odbioru przesyłki);

- Przedpłata (przelew tradycyjny) – na podstawie faktury proforma przesyłanej drogą elektroniczną. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu przedpłaty na koncie firmy;

Numer konta: Santander Bank Polska 70 1090 1450 0000 0001 3556 2412

7. Czy zamówiony towar można reklamować?

Klient, który dokona zakupu za pośrednictwem strony internetowej www.vinori.pl  ma możliwość złożenia reklamacji zakupionego towaru lub jego zwrotu. W tym przypadku należy złożyć stosowny formularz (Załącznik nr 11.1. i 11.2. Regulaminu korzystania z usług elektronicznych witryny www.vinori.pl) oraz przesłać reklamowany towar do siedziby firmy. Szczegóły procedury reklamacyjnej jak i odstąpienia od umowy opisane są w Pkt. 6 i 7 wspomnianego wyżej Regulaminu. 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy na adres: vinori@vinori.pl

W sytuacji gdy zakupu towaru odbył się za pośrednictwem Doradcy do spraw win, należy skontaktować się ze swoim Doradcą, który pomoże w sprawnym przeprowadzeniu reklamacji.

CLOSE
CLOSE