fbpx

Vinori od 25 lat w Polsce


Najczęściej zadawane pytania:

1. Do kogo skierowana jest oferta Vinori?

Oferta skierowana jest do klientów detalicznych oraz podmiotów gospodarczych (w tym do gastronomii).

Zamówienia za pośrednictwem www.vinori.pl/katalogproduktow składać mogą tyko klienci detaliczni. W pozostałych przypadkach wymagany jest bezpośredni kontakt z firmą: tel. 61 223 48 38 lub 500 038 999 lub e-mail: biuro@vinori.pl

2. Jak zakupić wino w Vinori?

W Vinori możesz dokonać zakupu na kilka sposobów:

  • klikając w wybrany produkt w zakładce katalog produktów, dołączając go do koszyka i wysyłając zamówienie. W ciągu 24 h kontaktuje się doradca klienta w celu weryfikacji zamówienia i sfinalizowania sprzedaży;
  • bezpośrednio kontaktując się z regionalnym doradcą do spraw win. Pełna lista tutaj: https://vinori.pl/kontakt/
  • kontaktując się z doradcą klienta, który zwrotnie wskaże odpowiedniego doradcę do spraw win: biuro@vinori.pl
  • wchodząc w jeden z formularzy dostępnych na stronie, po czym zostaniesz przekierowany do odpowiedniego doradcy do spraw win np. https://vinori.pl/degustacje-indywidualne/

2. Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Minimalna wartość zamówionego towaru to 150,00 PLN.

5. Jaki jest koszt transportu?

Koszt transportu jest uzależniony od wartości zamówionego towaru:

zamówienie 150,00 - 249,00 PLN -  koszt 30,00 PLN;

zamówienie 250,00 - 1199,00 - koszt 30,00 PLN RABAT 50% (koszt 15,00 PLN);

zamówienie powyżej 1200,00 PLN – koszt 30,00 PLN RABAT 99% (koszt 0,30 PLN)

6. Jak jest realizowana dostawa?

Wina są dostarczane na wskazane w zamówieniu miejsce.

Dostawa może być realizowana za pośrednictwem kurierów DHL, UPS lub Poczty Polskiej.

7. Jaki jest czas realizacji dostawy?

Dostawa jest realizowana w terminie od 2 do 10 dni. Klient ma opcję wyboru terminu i miejsca dostawy.

8. Jak jest forma płatności?

Za zamówiony towar można zapłacić przedpłatą, za pobraniem lub kartą, jeśli kurier jest wyposażony w terminal płatniczy.

Numer konta: BZ WBK 70 1090 1450 0000 0001 3556 2412

9. Czy zamówiony towar można reklamować?

Oczywiście, należy w tym celu skontaktować się z regionalnym doradcą lub z obsługą klienta Vinori. Każda reklamacja jest rozpatrywana.

tel. 61 223 48 38 lub 500 038 999 lub e-mail: biuro@vinori.pl

CLOSE
CLOSE