fbpx

Vinori od 25 lat w Polsce


Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy mogę kupić wino przez internet?

Nie, ponieważ ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi nie wskazuje internetu jako miejsca, w którym można sprzedawać alkohol.

2. Jak zakupić wino w Vinori?

W Vinori możesz dokonać zakupu składając zamówienie:

  • za pośrednictwem regionalnych Doradców do spraw win.

Pełna lista tutaj: https://vinori.pl/kontakt/

  • kontaktując się Biurem Obsługi Klienta, które wskaże odpowiedniego Doradcę do spraw win:

biuro@vinori.pl

  • klikając w produkt i korzystając z przekierowania do „Zapytaj o produkt”, po czym zostaniesz przekierowany/a do odpowiedniego Doradcy do spraw win

np. https://vinori.pl/produkt/chevalier-de-bayard-2016-laude/

  • wchodząc w jeden z formularzy dostępnych na stronie, po czym zostaniesz przekierowany do odpowiedniego Doradcy do spraw win

np. https://vinori.pl/degustacje-indywidualne/

3. W jaki sposób jest realizowane zamówienie?

Złożone za pośrednictwem Doradcy do spraw win zamówienie jest wprowadzone do systemu w celu uruchomienia procesu realizacji.

4. Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Minimalna wartość zamówionych win wynosi 180,00 PLN.

5. Jaki jest koszt transportu?

Koszt transportu jest uzależniony od wartości zamówionych win:

zamówienie 150,00 - 249,00 PLN -  koszt 30,00 PLN;

zamówienie 250,00 - 1199,00 - koszt 30,00 PLN RABAT 50% (koszt 15,00 PLN);

zamówienie powyżej 1200,00 PLN – koszt 30,00 PLN RABAT 99% (koszt 0,30 PLN)

6. Jak jest realizowana dostawa?

Wina są dostarczane na wskazane w zamówieniu miejsce.

Dostawa może być realizowana za pośrednictwem wewnętrznej logistyki Vinori, czyli naszych kierowców oraz za pośrednictwem kurierów DHL, DPD lub Poczty Polskiej.

7. Jaki jest czas realizacji dostawy?

Dostawa jest realizowana w terminie od 2 do 10 dni. Klient ma opcję wyboru terminu i miejsca dostawy.

8. Jak jest forma płatności?

W przypadku klientów, którzy dokonują zakupu w Vinori pierwszy preferowana jest przedpłata.

Numer konta: BZ WBK 70 1090 1450 0000 0001 3556 2412

W przypadku ponownego zakupu jest możliwość płatności przelewem, gotówką przy odbiorze lub kartą płatniczą.

9. Czy zamówiony towar można reklamować?

Oczywiście, należy w tym celu skontaktować się z regionalnym doradcą lub z BOK Vinori. Każda reklamacja jest rozpatrywana.

tel. 61 223 48 38 lub 500 038 999 lub e-mail: biuro@vinori.pl

CLOSE
CLOSE