
Vinori od 25 lat w Polsce
Najczęściej zadawane pytania:
1. Do kogo skierowana jest oferta Vinori?
Oferta skierowana jest do klientów detalicznych oraz podmiotów gospodarczych (w tym do gastronomii).
Zamówienia za pośrednictwem www.vinori.pl/katalogproduktow składać mogą tyko klienci detaliczni. W pozostałych przypadkach wymagany jest bezpośredni kontakt z firmą: tel. 61 223 48 38 lub 500 038 999 lub e-mail: biuro@vinori.pl
2. Jak zakupić wino w Vinori?
W Vinori możesz dokonać zakupu na kilka sposobów:
- klikając w wybrany produkt w zakładce katalog produktów, dołączając go do koszyka i wysyłając zamówienie. W ciągu 24 h kontaktuje się doradca klienta w celu weryfikacji zamówienia i sfinalizowania sprzedaży;
- bezpośrednio kontaktując się z regionalnym doradcą do spraw win. Pełna lista tutaj: https://vinori.pl/kontakt/
- kontaktując się z doradcą klienta, który zwrotnie wskaże odpowiedniego doradcę do spraw win: biuro@vinori.pl
- wchodząc w jeden z formularzy dostępnych na stronie, po czym zostaniesz przekierowany do odpowiedniego doradcy do spraw win np. https://vinori.pl/degustacje-indywidualne/
2. Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
Minimalna wartość zamówionego towaru to 150,00 PLN.
5. Jaki jest koszt transportu?
Koszt transportu jest uzależniony od wartości zamówionego towaru:
zamówienie 150,00 - 249,00 PLN - koszt 30,00 PLN;
zamówienie 250,00 - 1199,00 - koszt 30,00 PLN RABAT 50% (koszt 15,00 PLN);
zamówienie powyżej 1200,00 PLN – koszt 30,00 PLN RABAT 99% (koszt 0,30 PLN)
6. Jak jest realizowana dostawa?
Wina są dostarczane na wskazane w zamówieniu miejsce.
Dostawa może być realizowana za pośrednictwem kurierów DHL, UPS lub Poczty Polskiej.
7. Jaki jest czas realizacji dostawy?
Dostawa jest realizowana w terminie od 2 do 10 dni. Klient ma opcję wyboru terminu i miejsca dostawy.
8. Jak jest forma płatności?
Za zamówiony towar można zapłacić przedpłatą, za pobraniem lub kartą, jeśli kurier jest wyposażony w terminal płatniczy.
Numer konta: BZ WBK 70 1090 1450 0000 0001 3556 2412
9. Czy zamówiony towar można reklamować?
Oczywiście, należy w tym celu skontaktować się z regionalnym doradcą lub z obsługą klienta Vinori. Każda reklamacja jest rozpatrywana.
tel. 61 223 48 38 lub 500 038 999 lub e-mail: biuro@vinori.pl