Najczęściej zadawane pytania
- Do kogo skierowana jest oferta Vinori?
Oferta firmy Vinori skierowana jest do pełnoletnich klientów detalicznych oraz podmiotów gospodarczych (w tym do gastronomii).
Zamówienia za pośrednictwem www.vinori.pl/katalogproduktow składać mogą klienci detaliczni oraz podmioty gospodarcze nabywających towar na własne potrzeby bez przeznaczenia do dalszej odsprzedaży.
W pozostałych przypadkach wymagany jest bezpośredni kontakt z firmą: 500-117-734 lub email: vinori@vinori.pl
- Jak mogę zakupić wino w Vinori?
W Vinori możesz dokonać zakupu na kilka sposobów:
- Klikając w wybrany produkt w zakładce katalog produktów, dołączając go do koszyka i wysyłając zamówienie. W ciągu 24 h kontaktuje się z Tobą pracownik obsługi klienta w celu weryfikacji zamówienia i sfinalizowania sprzedaży;
- Kontaktując się bezpośrednio z regionalnym doradcą do spraw win. Pełna lista tutaj: https://vinori.pl/kontakt/
- Kontaktując się z pracownikiem obsługi klienta, który zwrotnie wskaże odpowiedniego doradcę do spraw win: biuro@vinori.pl
- Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
Minimalna wartość zamówionego towaru to 150,00 zł.
- Jaki jest koszt transportu?
Koszt transportu jest uzależniony od wartości zamówionego towaru:
- zamówienie w przedziale kwotowym: 150,00 zł - 249,00 zł - koszt 30,00 zł;
- zamówienie w przedziale kwotowym: 250,00 zł - 1199,00 zł - koszt 15,00 zł;
- zamówienie w kwocie powyżej 1200,00 zł – koszt 1,00 zł.
- Jak jest realizowana dostawa?
Zamówiony towar jest dostarczany pod wskazany przez Klienta adres za pośrednictwem firm kurierskich: DHL, UPS i Pocztex.
Klient ma również możliwość odebrania zamówienia osobiście w punkcie sprzedaży w Gruszczynie, ul. Kolejowa 23a (gmina Swarzędz) po uprzednim, telefonicznym, ustaleniu terminu odbioru paczki z naszej siedziby.
- Jaki jest czas realizacji dostawy?
Dostawa zamówionego towaru realizowana jest w terminie od 2 do 10 dni liczonych od dnia, w którym pracownik obsługi klienta potwierdzi przyjęcie zamówienia. Klient ma prawo wskazać dogodny dla niego termin realizacji zamówienia oraz miejsce dostawy, z uwzględnieniem zasad realizacji zamówień obowiązujących w firmie Vinori.
- Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Klient dokonujący zakupu, ma możliwość wyboru następujących form płatności:
- Gotówka (pobranie) w momencie odbioru przesyłki od kuriera firmy kurierskiej dostarczającej przesyłkę;
- Karta – w siedzibie firmy oraz u kuriera firmy DHL (jeżeli kurier jest wyposażony w terminal płatniczy, o co należy zapytać w trakcie odbioru przesyłki);
- Przedpłata (przelew tradycyjny) – na podstawie faktury proforma przesyłanej drogą elektroniczną. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu przedpłaty na koncie firmy;
Numer konta: Santander Bank Polska 70 1090 1450 0000 0001 3556 2412
- Czy zamówiony towar można reklamować?
Klient, który dokona zakupu za pośrednictwem strony internetowej www.vinori.pl ma możliwość złożenia reklamacji zakupionego towaru lub jego zwrotu. W tym przypadku należy złożyć stosowny formularz (Załącznik nr 11.1. i 11.2. Regulaminu korzystania z usług elektronicznych witryny www.vinori.pl) oraz przesłać reklamowany towar do siedziby firmy. Szczegóły procedury reklamacyjnej jak i odstąpienia od umowy opisane są w Pkt. 6 i 7 wspomnianego wyżej Regulaminu.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy na adres: vinori@vinori.pl
W sytuacji gdy zakupu towaru odbył się za pośrednictwem Doradcy do spraw win, należy skontaktować się ze swoim Doradcą, który pomoże w sprawnym przeprowadzeniu reklamacji.